1. Postanowienia wstępne

  •  
    • Regulamin definiuje zasady korzystania z internetowego sklepu pod
      adresem allza.pl. Sklep jest prowadzony przez Moonbear Kacper Fryska,
      NIP: 8581879882, REGON: 521829130 znajdującej się na ul. Moryńskiej
      11/4 74-503 Witnica. Każda osoba przed zakupem powinna zapoznać się z
      regulaminem.

2. Definicje

  •  
    • Konsument: osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą.
    • Klient: każda osoba dokonująca zakupów w Sklepie.
    • Sklep: sklep internetowy pod adresem allza.pl
    • Umowa zawarta na odległość: umowa zawarta z Klientem przez Sklep bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
    • Zamówienie: oświadczenie woli Klienta skierowane do Sklepu, mające na celu zawarcie Umowy Sprzedaży.

3. Kontakt

  •  
    • Możesz się z nami skontaktować na adres email: kontakt@allza.pl
    • WhatsApp: +48 507 975 750
  •  

4. Zasady składania Zamówień

  •  
    • Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto. Składanie zamówień jest
      możliwe po założeniu konta lub bez rejestracji.
    • Aby złożyć Zamówienie, wybierz Produkt, dodaj go do koszyka,
      wypełnij Formularz zamówienia, wybierz sposób dostawy i płatności, a
      następnie potwierdź zamówienie.

5. Oferowane metody dostawy oraz płatności

  •  
    • Dostępne są następujące metody dostawy: Kurier InPost, Poczta polska lub Kurier DPD. Szczegółowe informacje na temat dostawy i
      płatności znajdują się na stronach Sklepu.
    • Obsługa płatności realizowanych na rzecz Operatora przez
      Użytkowników z tytułu korzystania przez nich z Usług oferowanych w
      Serwisie odbywa się za pośrednictwem systemów HotPay dalej określanych jako Systemy płatności.
      Przekierowanie do Systemu płatności następuje poprzez kliknięcie „Kupuję
      i płacę” w Serwisie.
    • W ramach systemu Hotpay dostępne są płatności w Złotówkach (PLN) Blikiem oraz ekspresowym przelewem bankowym.

6. Wykonanie umowy sprzedaży

  •  
    • Umowa Sprzedaży zawierana jest po złożeniu przez Klienta Zamówienia i
      jego potwierdzeniu przez Sklep. Produkt zostanie wysłany w sposób
      wybrany podczas składania Zamówienia.
    • Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania
      pozytywnej autoryzacji płatności. Staramy się dokonywać realizacji
      zamówienia jak najszybciej po otrzymaniu płatności.

7. Prawo odstąpienia od umowy

  • Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
    jakiejkolwiek przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Klientowi nie przysługuje możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia przed jego dostarczeniem.
  • Bieg terminu odstąpienia rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
    Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  • Jeśli Umowa obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno,
    partiami lub w częściach, termin odstąpienia liczy się od dostawy
    ostatniej rzeczy, partii lub części.
  • Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku produktów objętych promocją.
  • Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów odpakowanej biżuterii, maseczek, skarpetek oraz bielizny.
  • W przypadku zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na kartę płatnika.
  • Konsument może odstąpić od Umowy, odsyłając nowy produkt na poniższy adres:

Allza Zwrot
ul. Moryńska 11/4
74-503 Witnica

  • Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

8. Reklamacja i gwarancja

    • Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe.
    • W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient
      ma prawo do reklamacji w ciągu 2 lat od otrzymania produktu. Jeżeli
      Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu
      rękojmi.
    • Czas rozpatrzenia reklamacji zależny jest od wielu czynników,
      będziemy dążyć do najszybszego rozwiązania sporu w czasie maksymalnie do
      14 dni roboczych.
    • W przypadku złożenia reklamacji prosimy o kontakt przez nasz e-mail (kontakt@allza.pl).

9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

    • Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez
      Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
      dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w
      siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)
      rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań
      statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów
      Inspekcji Handlowej. http://ec.europa.eu/consumers/odr/

10. Postanowienia końcowe

  •  
    • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Aktualna wersja
      regulaminu jest zawsze dostępna na stronie internetowej sklepu.
    • W przypadku sporu pomiędzy sklepem a klientem, obie strony będą
      dążyć do rozwiązania go drogą negocjacji i w zgodzie z obowiązującymi
      przepisami prawa.

Niniejszy regulamin obowiązuje od daty opublikowania i jest wiążący dla wszystkich klientów sklepu internetowego.