1. Postanowienia wstępne
- Regulamin definiuje zasady korzystania z internetowego sklepu pod
adresem allza.pl. Sklep jest prowadzony przez Moonbear Kacper Fryska,
NIP: 8581879882, REGON: 521829130 znajdującej się na ul. Moryńskiej
11/4 74-503 Witnica. Każda osoba przed zakupem powinna zapoznać się z
regulaminem.
- Regulamin definiuje zasady korzystania z internetowego sklepu pod
2. Definicje
- Konsument: osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą.
- Klient: każda osoba dokonująca zakupów w Sklepie.
- Sklep: sklep internetowy pod adresem allza.pl
- Umowa zawarta na odległość: umowa zawarta z Klientem przez Sklep bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
- Zamówienie: oświadczenie woli Klienta skierowane do Sklepu, mające na celu zawarcie Umowy Sprzedaży.
3. Kontakt
- Możesz się z nami skontaktować na adres email: kontakt@allza.pl
- WhatsApp: +48 507 975 750
4. Zasady składania Zamówień
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto. Składanie zamówień jest
możliwe po założeniu konta lub bez rejestracji.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto. Składanie zamówień jest
- Aby złożyć Zamówienie, wybierz Produkt, dodaj go do koszyka,
wypełnij Formularz zamówienia, wybierz sposób dostawy i płatności, a
następnie potwierdź zamówienie.
- Aby złożyć Zamówienie, wybierz Produkt, dodaj go do koszyka,
5. Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Dostępne są następujące metody dostawy: Kurier InPost, Poczta polska lub Kurier DPD. Szczegółowe informacje na temat dostawy i
płatności znajdują się na stronach Sklepu.
- Dostępne są następujące metody dostawy: Kurier InPost, Poczta polska lub Kurier DPD. Szczegółowe informacje na temat dostawy i
- Obsługa płatności realizowanych na rzecz Operatora przez
Użytkowników z tytułu korzystania przez nich z Usług oferowanych w
Serwisie odbywa się za pośrednictwem systemów HotPay dalej określanych jako Systemy płatności.
Przekierowanie do Systemu płatności następuje poprzez kliknięcie „Kupuję
i płacę” w Serwisie.
- Obsługa płatności realizowanych na rzecz Operatora przez
- W ramach systemu Hotpay dostępne są płatności w Złotówkach (PLN) Blikiem oraz ekspresowym przelewem bankowym.
6. Wykonanie umowy sprzedaży
- Umowa Sprzedaży zawierana jest po złożeniu przez Klienta Zamówienia i
jego potwierdzeniu przez Sklep. Produkt zostanie wysłany w sposób
wybrany podczas składania Zamówienia. - Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania
pozytywnej autoryzacji płatności. Staramy się dokonywać realizacji
zamówienia jak najszybciej po otrzymaniu płatności.
- Umowa Sprzedaży zawierana jest po złożeniu przez Klienta Zamówienia i
7. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
jakiejkolwiek przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. - Klientowi nie przysługuje możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia przed jego dostarczeniem.
- Bieg terminu odstąpienia rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. - Jeśli Umowa obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno,
partiami lub w częściach, termin odstąpienia liczy się od dostawy
ostatniej rzeczy, partii lub części. - Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadku produktów objętych promocją.
- Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów odpakowanej biżuterii, maseczek, skarpetek oraz bielizny.
- W przypadku zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na kartę płatnika.
- Konsument może odstąpić od Umowy, odsyłając nowy produkt na poniższy adres:
Allza Zwrot
ul. Moryńska 11/4
74-503 Witnica
- Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
8. Reklamacja i gwarancja
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient
ma prawo do reklamacji w ciągu 2 lat od otrzymania produktu. Jeżeli
Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu
rękojmi. - Czas rozpatrzenia reklamacji zależny jest od wielu czynników,
będziemy dążyć do najszybszego rozwiązania sporu w czasie maksymalnie do
14 dni roboczych. - W przypadku złożenia reklamacji prosimy o kontakt przez nasz e-mail (kontakt@allza.pl).
9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez
Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w
siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)
rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań
statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów
Inspekcji Handlowej. http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez
10. Postanowienia końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Aktualna wersja
regulaminu jest zawsze dostępna na stronie internetowej sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Aktualna wersja
- W przypadku sporu pomiędzy sklepem a klientem, obie strony będą
dążyć do rozwiązania go drogą negocjacji i w zgodzie z obowiązującymi
przepisami prawa.
- W przypadku sporu pomiędzy sklepem a klientem, obie strony będą
Niniejszy regulamin obowiązuje od daty opublikowania i jest wiążący dla wszystkich klientów sklepu internetowego.